Wiadomości

Pora roku: Przedwiośnie (zazwyczaj 7 stopni Celsiusza, częste opady oraz błoto, nie raz wiatry lub przymrozek).

Kontakt:
Howrse: Hades167
Doggi: Cavaliena

sobota, 21 maja 2016

Koniec Promocji!

Wielu z was pewnie dowiedziało się o watasze z mojej reklamy na howrse. Obiecałam w niej wysoką hierarchię dla członków-pionierów. Tak też się stało, ale to już koniec, miejsca rozeszły się jak świeże bułeczki. Cetly została naszą Betą, o delcie niestety zapomniałam, może na nią będzie potem jakiś konkurs?, gammą została Katrins Demon, omegą Dynamo, a epsilon Asaki Toshiro. Po za tym, mamy już 5 członków oraz nowy sojusz. Drogie wilczki, prosiłabym abyście wysyłały mi też czego wam brakuje. Adopcji? Eventów? Zadań? Konkursów? Postaram się dodać to wszystko. Nie sądźcie jednak, że nie zauważyłam waszych odkryć na czacie, rzeczywiście, zapomniałam o punkcie płeć w formie XD dodam go do wszystkich formularzy, które już są, a na przyszłość znajdzie się w rekrutacji :).
Pozdrawiam, Linnea

2 komentarze:

  1. Ja bym Questy zrobila dla wszystkich i tylko zalerzne od stanowiska/hierarchi ^^
    ~ As

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Questy mówisz? Dobry pomysł dziś się tym zajmę.

      Usuń